tiistai 10. joulukuuta 2013

297
Joy of painting


~
Hyvää iltaa, pienoisen blogihiljaisuuden jälkeen. Mulla on ollut jotenkin ideat loppu, ja kamera ''hukassa'', niin en ole saanut tänne ainuttakaan riviä taas melkein viikkoon. Sorry about that! Miehekkeeni on hurahtanut ihan täysin pelailemaan Counter-Strikeä, voi herrane aika sentään. Oon melkein jo CS-leski. Hoh, no ei kai onneks ihan vielä kuiteskaan. Oon ainakin nyt parina iltana saanut keskittyä maalailuun yms. piirtelyyn ihan rauhassa. Yks tilaustyö-piirrustusprojekti on kovasti työn alla (pitäis ennen joulua saada valmiiksi)... Ja maalaillutkin oon aina välistä. Joten keskeneräisyyttä löytyy myös sieltä suunnalta. Sijoitin muutaman euron, ostamalla kokeeksi akryyli-maaleja. Ovat siis lähes samankaltaisia kuin öljyvärit, mutta vesiliukoisia, ja kuivuvat paljon nopeammin. Olihan näitä akryyli-maaleja pakko heti testailla, ja tyytyväinen asiakas kiittää. Hyvä ostos, tykkään ehkä vieläkin enemmän, kuin öljyväreistä. Saa maalattua pikkutarkempaa, eikä tarvitse odotella kuivumista. 


~
Mä en yleensä näytä kenellekään keskeneräisiä töitä, mutta jos nyt tämän kerran. Tuossa siis tuo akryylimaali-kokeilu hässäkkä. Saas nyt nähdä mitä tulee, vai tuleeko mtn, kun koitan maalata tuon tällä viikolla valmiiksi joululahjamessuja varten...


~
Inspiraatiota maalailuun on tuonut myös kiva paikka maalailla! Valloitin yhden pikkuhuoneen meidän kotoa, kun musta tuntui ettei sillä huoneella ollut muutakaan virkaa. Haha. Ja nyt oon ihan innoissani siellä huiskinut menemään. Parastahan tässä on huoneen uberhyvä valaistus, ja oma rauha. Voiko ''taiteilija'' enää muuta toivoa?


~
Ps. Muistakaas murut tekin antaa inspiraation viedä, ja
luoda jotain omaperäistä... oli se sitten maalaus, tai vaikka
joulun kunniaksi piparkakkutalo makoisine koristeineen.
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti